Customer Care

Heeft u vragen over Outlook, kunt u niet printen of bent u uw wachtwoord vergeten? Wij stellen voor alle gebruikers van onze systemen de afdeling Customer Care beschikbaar. Ons Customer Care Team is het aanspreekpunt voor vragen en verzoeken over de door Missing Piece geleverde diensten en producten.

Contact customer care
Heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op via telefoon of e-mail.
Telefoon: 033-7508100 E-mail: servicedesk@missingpiece.eu

Op afstand meekijken
Heeft u een vraag en wilt u dat we op afstand met u meekijken in het systeem? Dan kunt u ons toegang verlenen via onderstaande links.

De meest gestelde vragen hebben wij ook verzameld in de hieronder te vinden FAQ.

Storingen

Dinsdag 5 maart 8:45 (OPGELOST)

Op dit moment is er een verstoring binnen het MP3.1 platform.

Verstoring: Het verbinden naar de G:\ schijf is op dit moment niet mogelijk.

 

 

Update: dinsdag 5 maart 9:49

Oplossing is doorgevoerd!

 

Update: dinsdag 5 maart 9:25

We hebben het onderzoek inmiddels afgerond en gaan de oplossing vandaag doorvoeren om 9:45 uur (impact 5 minuten)

Belangrijk om te weten is dat na het doorvoeren van de oplossing (9:50 uur) de laptop/desktop opnieuw moet worden opgestart.