Als Missing Piece bieden we een werkplekoplossing die de productiviteit verhoogt, waarbij klantervaring, operationele stabiliteit, grip op kosten en schaalbaarheid centraal staan. Natuurlijk hoort daar ook excellente service bij. Luuk Neele, Incidentcoördinator bij Missing Piece, vertelt in deze blog uit welke vormen van support je bij ons kunt kiezen en wat de waarde is die de customer-care-afdeling van Missing Piece toevoegt.
24/7 Monitoring
De basis van onze dienstverlening is dat wij voor elke klant 24/7 de systemen proactief monitoren op afstand. Gaat er iets niet zoals het hoort met een van jouw essentiële diensten dan zien wij dat gelijk en handelen we direct. Vaak zien wij al dat er iets mis is voordat jij het zelf merkt. Wij constateren het probleem, ondernemen actie, en informeren jou vervolgens over de oplossing.
Customer Care
Naast dat we al je systemen dus rond de klok monitoren, beheren en updaten, is van 8 uur ’s ochtends tot 6 uur ’s avonds ons Customer Care-team beschikbaar voor je. Zo bieden we zo veel mogelijk proactieve service. Wat ons onderscheidt van andere partijen is de hoge mate van ‘customer intimacy’. We weten alles over de specifieke omgevingen en relevante werkwijzen van onze klanten én hun uitdagingen. Wanneer bijvoorbeeld een ANVA-klant ons belt, weten we direct welk product hij – of zij – gebruikt en hoe belangrijk dit voor hen is. Zo kunnen we meteen adequaat reageren zonder dat je opnieuw moet vertellen wie je bent en wat je situatie is. Dat weten we al.
In de praktijk
Hoe ziet dat eruit in de praktijk? Wij gaan voor de servers die voor jouw business belangrijk zijn – inclusief andere onderdelen van je infrastructuur, zoals netwerkcomponenten –, alerts en notificaties instellen. Wanneer we iets ongewoons constateren, start het proces automatisch. We ondernemen actie, informeren de juiste mensen, en zetten de nodige stappen in gang als we zelf het probleem niet kunnen oplossen. Als het een beetje meezit is contact met ons Customer Care team niet nodig, maar informeren we jou voordat je zelfs maar hebt opgemerkt dat er een probleem was. Je zou een bericht van ons kunnen ontvangen met de mededeling: ‘Er was een incident dat mogelijk verstoringen kon veroorzaken, maar dat hebben we al opgelost.’ Zo ben je altijd op de hoogte zonder dat je zelf iets hebt gemerkt of hoeft te doen.
24/7 Stand-by
Vanaf deze zomer bieden we – boven op de eerdergenoemde diensten – ook onze stand-by dienst aan. Als je deze dienst afneemt, heb je 24/7 toegang tot een van onze Customer Value Engineers in geval van een organisatiebrede storing van je bedrijfskritische applicatie(s), een zogenaamd prioriteit-1-incident (P1). Een veilig vangnet dus, waarbij we rond de klok bereikbaar zijn voor je. Wordt vervolgd…
Altijd up-to-date kennis
Om onze dienstverlening effectief uit te voeren en klanten optimaal te ondersteunen, zorgen we dat ons customer-care-team altijd up-to-date is. Dit gebeurt op twee niveaus. Ten eerste is daar natuurlijk de kennis van het applicatielandschap van jouw organisatie. Voor elke klant maken we tijdens de initiële set-up of de migratie een overzicht van alle gebruikte applicaties en hoe de medewerkers binnen die omgeving werken. Deze informatie houden we altijd actueel. Als er nieuwe applicaties worden toegevoegd, documenteren we dit zorgvuldig. Onze medewerkers lezen zich daarop in, zodat ze snel kunnen inspelen op vragen over deze nieuwe applicaties. Mocht dat nodig zijn, schakelen ze met degene die het functioneel beheer van de applicatie doet. Het tweede is natuurlijk de continue professionele ontwikkeling. We bieden onze medewerkers opleidingen aan, waaronder relevante Microsoft-certificeringen zoals Azure en Microsoft 365. Dit versterkt hun begrip van de platformen die we gebruiken. Verder stimuleren we kennis van ITIL-principes om procesmatig denken te bevorderen, wat helpt bij het prioriteren en adresseren van klantincidenten en het verbeteren van onze diensten.
Meer weten?
Wil je ervaren hoe onze werkplekoplossing jouw bedrijf kan transformeren? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende demo en ontdek zelf het verschil dat Missing Piece kan maken!
Nog geen concreet vraagstuk, maar mogen we je wel blijven inspireren? Volg onze LinkedIn-pagina.