Organisaties zijn vaak op zoek naar een stabiele, schaalbare en veilige IT-omgeving die klaar is voor de toekomst. Als keyaccountmanager bij Missing Piece weet Marvin Moes als geen ander wat daarbij komt kijken en hoe belangrijk het is om snel en flexibel te kunnen inspelen op de groei en behoeften van klanten. In deze blog deelt Marvin zijn ervaringen en inzichten, en vertelt hij hoe Missing Piece zorgt voor een toekomstbestendige IT-omgeving.
Stabiliteit en schaalbaarheid staan voorop
Een van de eerste eisen die potentiële klanten hebben, is dat de IT-omgeving snel en stabiel is. Bovendien willen ze een omgeving die toekomstbestendig is en schaalbaar genoeg om groei te faciliteren. Veel klanten binnen onze sector hanteren een buy-and-build-strategie, waarbij ze actief portefeuilles of bedrijven overnemen om te groeien. Deze bedrijven hebben vaak haast om nieuwe onderdelen snel te integreren. Bij Missing Piece begrijpen we die behoefte. Ons migratieteam sluit wekelijks nieuwe organisaties aan, met minimale downtime-ervaring. Snel schakelen, nauw samenwerken met onze partners en een soepel migratieproces; daar blinken wij in uit.
Veiligheid is non-negotiable
Naast snelheid, stabiliteit en schaalbaarheid staat veiligheid bij onze klanten hoog op de agenda. Bij Missing Piece zorgen we dan ook voor een veilige omgeving die volledig voldoet aan moderne eisen. Onze geavanceerde SOC SIEM-dienst monitort 24/7 de volledige klantomgeving. Wanneer er ongewoon gedrag wordt gesignaleerd, grijpt het SOC direct in. Moet er een server uit om de veiligheid te garanderen? Dan doen we dat. Veiligheid is niet onderhandelbaar, punt uit. Deze proactieve aanpak is onmisbaar, en daarom zijn we ook trots op onze ISAE3000 SOC2-verklaring. Continuous auditing vinden we hierin heel belangrijk, en jaarlijks voeren we ook een pentest uit om onze omgeving te controleren. Via een centraal portaal bieden we klanten toegang tot alle belangrijke documenten, zoals certificeringen, pentestrapporten en algemene informatie over onze dienstverlening. Klanten vinden hier ook hun contracten en andere documenten die specifiek voor hen zijn. Veel klanten ervaren dit als prettig en efficiënt, omdat ze deze documenten regelmatig nodig hebben voor hun accountant.
Microsoft Public Cloud als strategische keuze
Een andere veelgestelde vraag van potentiële klanten is of ze eens met een bestaande klant kunnen praten, een ambassadeur. Bij ons kan dat altijd. Dit was een tijdje minder vanzelfsprekend omdat we zijn overgestapt van de private cloud naar de public cloud van Microsoft, ook wel Microsoft Azure. Een strategische keuze waar we volledig achter staan; Tom vertelde er al eerder over in een blog.
Wat zo prettig is aan Microsoft Azure, is dat je geen servers meer hoeft aan te schaffen; je betaalt alleen voor wat je daadwerkelijk gebruikt. Is je organisatie afhankelijk van veel legacy-applicaties? Dan lossen we dat binnen Microsoft Azure op met Azure Virtual Desktop (AVD). Veel van onze klanten maken hier naar tevredenheid gebruik van.
Klantambassadeurs en goede relaties met partners
Het aantal ambassadeurs groeit inmiddels sterk. We geven onze klanten altijd net dat beetje extra zorg, zetten graag die extra stap. Daardoor delen ze hun ervaringen graag met potentiële klanten. Naast klantambassadeurs hebben we ook goede relaties met partijen als Anva, Blinqx (voorheen DIAS), CCS, Output4You, DDI en Destiny. Het vertrouwen dat we bij deze partners opbouwen, levert ook waardevolle referenties op en helpt om nieuwe klanten binnen te halen. We krijgen steeds vaker leads die via klantambassadeurs of partners komen. En daar doen we het voor!
Meer weten?
Wil je weten hoe een toekomstbestendige, veilige en klantgerichte werkplekoplossing jouw bedrijf kan transformeren? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende demo en ontdek zelf het verschil dat Missing Piece kan maken!
Nog geen concreet vraagstuk, maar mogen we je wel blijven inspireren? Volg onze LinkedIn-pagina.