HomeOver ons

Over ons

Missing Piece: Betrokken, Betrouwbaar en Innovatief. Met onze specialistische kennis van ICT, processen en branches bieden wij passende, functionele en innovatieve cloud oplossingen. Missing Piece heeft een specifieke kennis van financiële dienstverlening, accountancy en zakelijke dienstverlening.
Met onze vestiging in Wijk bij Duurstede wordt u wereldwijd bedient.

Missing Piece is een Microsoft cloud specialist en staat achter de kwaliteit van de Microsoft diensten. Onze focus op de moderne ICT met een modern ingerichte werkplek geeft onze klanten veel voordelen op het gebied van productiviteit, veiligheid en innovatie.

Gebruikersgemak, optimale performance, grip op kosten, schaalbaarheid en innovatie. Vanuit dat perspectief is Missing Piece ontstaan. De eigenaren Lex de Bruijn en Marco van Dam zijn beide afkomstig uit de financiële dienstverlening,  Maar ook alle medewerkers van Missing Piece spreken de taal van u als klant en begrijpen als geen ander het belang van een stabiel, eigentijds en toegankelijk ICT-systeem.

Een samenwerking met Missing Piece betekent dat u zich 100% kunt focussen op uw klanten. U kunt rekenen op een gezonde en solide ICT-partner op het gebied van advies, beheer en support van infrastructuur en applicaties. De focus ligt op continuïteit en service, gedacht vanuit de gebruiker.

Iso certificering

ICT is het kloppend hart van uw organisatie, u vertrouwt ons uw dataopslag en beheer van de ICT-infrastructuur toe. Data is voor u als organisatie het meest waardevolle bezit, om die reden is het belangrijk dat data veilig is en er op een juiste manier mee omgegaan wordt. Missing Piece is in het bezit van een ISO27001 certificering. Daarnaast beschikt Missing Piece over een ISAE3000D Type I verklaring welke toespitst op de NVGA kwaliteitsnormering. Jaarlijks laten wij ons auditen door SVC Accountants. Hierdoor hoeft u zich geen zorgen te maken over de veiligheid van uw ICT-omgeving. De certificering zal worden vormgegeven in de lijn van het Volmacht Werkprogramma. 

Customer intimacy

Missing Piece heeft als strategie dat customer intimacy leidend moet zijn bij alles wat we doen. Om zo dicht mogelijk bij u als klant te blijven, investeren wij daar veel tijd en energie in. Hier maken onder meer accountmanagement en persoonlijke aandacht een belangrijk deel van uit. Zelfs ondanks onze sterke groei van jaren lang meer dan 20% per jaar, blijven wij door goed accountmanagement in staat de customer intimacy op hoog niveau te houden. Op een breder vlak gaat het er vooral om dat onze hele organisatie kennis heeft van uw branche. Door echt naar uw behoeften te luisteren en deze mee te nemen in onze innovatiestraat, kunnen wij innovaties van voldoende voeding blijven voorzien.

Nieuwsgierig naar onze oplossingen?

ICT oplossingen

Enkele nieuwsberichten