Over ons
Missing Piece: Betrokken, Betrouwbaar en Innovatief. Met onze specialistische kennis van ICT, processen en branches bieden wij passende, functionele en innovatieve cloud oplossingen. Missing Piece heeft specifieke kennis van financiële dienstverlening, accountancy en zakelijke dienstverlening.
Met onze vestiging in Wijk bij Duurstede wordt u wereldwijd bediend.
Missing Piece is een Microsoft cloud specialist en staat achter de kwaliteit van de Microsoft diensten. Onze focus op de moderne ICT met een modern ingerichte werkplek geeft onze klanten veel voordelen op het gebied van productiviteit, veiligheid en innovatie.
Gebruikersgemak, optimale performance, grip op kosten, schaalbaarheid en innovatie. Vanuit dat perspectief is Missing Piece ontstaan. De eigenaren Marco van Dam & Tom van Gelder zijn afkomstig uit de financiële dienstverlening & ICT. Maar ook alle medewerkers van Missing Piece spreken de taal van u als klant en begrijpen als geen ander het belang van een stabiel, eigentijds en toegankelijk ICT-systeem.
Een samenwerking met Missing Piece betekent dat u zich 100% kunt focussen op uw klanten. U kunt rekenen op een gezonde en solide ICT-partner op het gebied van advies, beheer en support van infrastructuur en applicaties. De focus ligt op continuïteit en service, gedacht vanuit de gebruiker.
Iso certificering
ICT is het kloppend hart van uw organisatie, u vertrouwt ons uw dataopslag en beheer van de ICT-infrastructuur toe. Data is voor u als organisatie het meest waardevolle bezit, om die reden is het belangrijk dat data veilig is en er op een juiste manier mee omgegaan wordt. Missing Piece is in het bezit van een ISO27001 certificering. Daarnaast beschikt Missing Piece over een ISAE3000D Type I verklaring die toegespitst is op het 'Werkprogramma Risicobeheersing Volmachten'. En Jaarlijks laten wij ons auditen. Hierdoor hoeft u zich geen zorgen te maken over de veiligheid van uw ICT-omgeving.
Customer intimacy
Missing Piece heeft als strategie dat customer intimacy leidend moet zijn bij alles wat we doen. Om zo dicht mogelijk bij u als klant te blijven, investeren wij daar veel tijd en energie in. Hier maken onder meer accountmanagement en persoonlijke aandacht een belangrijk deel van uit. Zelfs ondanks onze sterke groei van jaren lang meer dan 20% per jaar, blijven wij door goed accountmanagement in staat de customer intimacy op hoog niveau te houden. Op een breder vlak gaat het er vooral om dat onze hele organisatie kennis heeft van uw branche. Door echt naar uw behoeften te luisteren en deze mee te nemen in onze innovatiestraat, kunnen wij innovaties van voldoende voeding blijven voorzien.
Nieuwsgierig naar onze oplossingen?
Enkele nieuwsberichten

Met trots verwelkomen wij Heinenoord als nieuwe klant!
De samenwerking omvat het onderhouden en beheren van clouddiensten; De Moderne Werkplek met Microsoft365.
Lees verder
Missing Piece is FD Gazelle 2021
Wij zijn super trots om voor het zevende jaar op rij tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland te behoren!
Lees verder
"Hands on, mouwen opstropen, niet lullen maar poetsen, dat is Missing Piece".
Wij staan met een mooi artikel in het magazine van OnderNamen.
Lees verder
Missing Piece is weer glansrijk geslaagd voor de jaarlijkse audit van certificering ISO27001
Hiermee hebben wij ons ISO certificaat weer verlengd.
Lees verder
"Werken aan werken op afstand"
Mooi artikel in het GA magazine, een uitgave van de NVGA; "Werken aan werken op afstand".
Lees verder
Microsoft 365 Fundamentals Training
Nu nóg meer kennis in huis over Microsoft 365!
Lees verder