De Moderne Werkplek
voor assurantiekantoren
Verzekeren is voor cliënten een complexe zaak.
Met de juiste IT biedt je ze de betrouwbaarste service.
Herken je dit? Een cliënt belt voor een schade, een polis of om een nieuwe verzekering af te sluiten. Tijdens het bellen moet je collega drie keer verzuchten richting de cliënt dat het systeem traag is, even "niet wil" of dat het "voor de computer ook maandagmorgen is". Geen fijne indruk voor je cliënt die graag zo snel mogelijk uit de brand geholpen wil worden. Dat is precies wat wij snappen bij Missing Piece: IT moet vertrouwen geven, juist als het in het leven even tegen zit.
De Live Workspace werkt optimaal samen met:





Missing Piece staat voor jou klaar, zodat jij voor hen klaar kunt staan

Een ICT-partner die jouw taal spreekt
In een wereld die 24×7 aanstaat, moet je ook 24×7 op je ICT kunnen rekenen. Als een cliënt belt met een vraag of schade wil je deze snel kunnen helpen, waar je ook bent en hoe de client ook contact met je opneemt. Je wilt overal veilig bij het dossier kunnen, nieuwe informatie kunnen toevoegen en daarmee het leven voor je cliënt zo makkelijk mogelijk maken.
Zonder nadenken over hoe het werkt, wil je gewoon zeker weten dat het werkt. Dat is wat de Live Workspace voor assurantiekantoren van Missing Piece voor jouw organisatie doet, onderbouwd met meer dan 20 jaar ervaring in jouw sector.
Live Workspace voor assurantiekantoren
- Overal veilige toegang tot je data en applicaties met een volledig beheerder Microsoft 365 werkplek
- Volledig afgestemd op optimale werking van de bekende assurantie softwarepakketten
- Communiceer via VOIP, Teams, E-mail of hoe u maar wilt in vertrouwen met je cliënten
- Proactief beveiligd en gemonitord om hackers te weren en detecteren
- Ondersteund door experts die je vak begrijpen en je taal spreken
- Gebouwd om te voldoen aan hoge compliance eisen zoals DORA en NIS2
- En dat alles voor een vast bedrag per maand op basis van gebruik
Zij vertrouwen hun ICT al toe aan Missing Piece
Missing Piece kent haar oorsprong in de assurantiesector. Daarom kennen wij deze branche door en door, zijn we altijd op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en weten we precies ‘hoe de hazen lopen’ in uw vak. Dat maakt Missing Piece al meer dan 20 jaar dé partner van verzekerend Nederland.



We hebben altijd tijd voor jou
Support met begrip


Bij de supportdesk van Missing Piece vinden jij en je collega’s altijd een luisterend oor. We sturen je niet van het kastje naar de muur, maar nemen onze verantwoordelijkheid als spin in het web van jouw ICT. We nemen de tijd voor je, want we snappen dat jouw vraag meer is dan een ticketnummer. Het is een kans is om iemand weer blij te maken.

Het is tijd voor betere ICT, het is tijd voor de Live Workspace van Missing Piece
Wil jij een werkplek die voldoet aan de eisen en benodigdheden van jouw assurantiekantoor? Een werkplek waar collega’s en cliënten blij van worden? Die helemaal is ingericht om optimaal te werken met jouw software en die voldoet aan de strengste beveiligingseisen? Dan is het tijd om een kop koffie te gaan drinken met de experts van Missing Piece. We zijn marktleider in ICT voor de assurantie en delen onze ervaring graag ook met jou.
Ben jij al klaar om Live te gaan?
En om jouw klanten -waar je ook bent- altijd te kunnen helpen en iedere vraag te beantwoorden? Of wil je graag meer informatie over Live Workspace, dé moderne werkplek oplossing? Dat kan!
Vul het contactformulier in en we streven ernaar om binnen 24 uur contact met je op te nemen. Maar je kunt ook gerust even bellen met één van onze collega’s via + 31 (0)33 750 8181 voor meer informatie.